Tuesday, 30 October 2012

Aktiviti Sukan yang saya minati

  Aktiviti sukan yang saya minati adalah badminton . Semasa saya berumur lima tahun , kami sekeluarga selalu pergi berlari-lari anak , selapas itu , barulah kita pergi bermain badminton . Saya gemar sekali dengan sukan ini dan saya tidak tahu kenapa saya gemar sukan ini . Pada saya , badminton adalah satu sukan yang boleh mengerak tangan , urat - urat  dan memerlukan tenaga yang sepenuhnya . Sebelum bermain badminton , saya selalu meminum air yang boleh memberi saya tenaga . Selepas bermain badminton , barulah saya rehat . Bermain sukan ini , membuat saya kepenatan . Badminton memenatkan saya tapi menguatkan urat - urat saya . Saya jarang sekali bermain badminton dengan kawan - kawan saya kerana saya tahu mereka sibuk dengan hal masing - masing jadi saya sering bermain badminton dengan adik saya . Ibu dan ayah saya selalu sibuk bekerja . Kini , saya sudah jarang bermain badminton . 

No comments:

Post a Comment